مهمترین نکاتی که باید در زمان انتخاب رشته به آن ها توجه کنید تا  شغل دلخواه خود را پیدا کنید
به همراه یک ابزار رتبه بندی جالب برای بررسی عوامل موثر بر انتخاب رشته و شغل
 


 


آیا تابحال به این موضوعات فکر کرده اید ؟!

  • من درآینده چه شغلی خواهم داشت؟ چه شغلی بهتر است انتخاب کنم تا هم درآمد خوبی داشته باشم و هم از آن لذت ببرم؟
  • چه رشته ای بخوانم ؟ داروسازی یا طراحی؟ دندانپزشکی یا حقوق؟ روانشناسی یا مدیریت؟
  • من آدم کم حرفی هستم، چه شغلی را باید انتخاب کنم که نیاز نباشد زیاد با آدم های مختلف صحبت کنم؟
  • من آدم پرحرفی هستم و همیشه دوست دارم با افراد زیادی در ارتباط باشم. چه شغلی را انتخاب کنم که این شرایط را داشته باشد؟
  • من استعداد زیادی در ریاضی ندارم ولی در عوض علاقه و توانایی خوبی در کارهای هنری دارم. کدام رشته تحصیلی برای من مناسب تر است؟
  • من به کارهای فنی علاقه زیادی دارم ولی خانواده و اطرافیان مخالف رفتن من به رشته های فنی هستند. چطور بفهمم انتخابم درست است؟
 
  • به آن علاقه داشته باشید.
  • استعداد و توانایی های تان متناسب با آن کار باشد.
  • بتوانید از مهارت هایی که دارید و یا می توانید یاد بگیرید، در آن کار استفاده کنید.
  • بازارکار مناسبی داشته باشد و بتوانید درآمد خوبی از آن بدست آورید.
  • متناسب با شرایط خانوادگی شما باشد.
  • دارای شان اجتماعی خوبی باشد.
  • و ...

و اما راه حل ...


برای پیدا کردن بهترین شغل نیازی نیست انرژی و زمان زیادی صرف کنید! کارشناسان ما با دسته بندی عوامل مختلف موثر بر انتخاب رشته و  شغل اعم از عوامل فردی و درونی( استعداد، علاقه، مهارت، تیپ شخصیتی و ...) و  عوامل محیطی و بیرونی (نظیر  خانواده، عوامل فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی و...  ) و بر پایه تجربیات چندساله در مشاوره با سایر داوطلبان، روشی را برای تصمیم گیری آسان تر و بهتر شما در کتابچه راهنمای "شاه کلید طلایی انتخاب شغل و رشته تحصیلی " ارایه کرده اند.
با مطالعه این راهنما نه تنها از ابهام شما برای انتخاب شغل و رشته مناسب به میزان قابل توجهی کاسته می شود بلکه  خودتان به تنهایی می توانید با صرف کمی زمان و دقت، انتخاب رشته مناسبی انجام دهید.


آنچه در این راهنما می خوانید:

  • واقعاً چرا انتخاب شغل و رشته تحصیلی تا این حد مهم است؟
  • چطور انتخاب شغل و رشته را از حالت پیچیده به آسان تبدیل کنیم؟!
  • با این روش هر نوع شغلی را که دوست دارید سطح بندی کنید و بعد تصمیم بگیرید (با ذکر مثال)
  • نحوه استفاده از قدرت ذهن در انتخاب شغل و رشته
  • چطور از نتیجه تست های شخصیت شناسی در انتخاب شغل و رشته تحصیلی استفاده کنیم؟
  • بررسی کامل عوامل موثر بر انتخاب شغل و رشته (درونی / بیرونی)
  • با این ابزار ویژه، رشته های دلخواهتان را ارزیابی و رتبه بندی کرده و همه را غافلگیر کنید!
  • واقعاً انتخاب رشته با انتخاب شغل دلخواه چقدر ارتباط دارد؟
  • توصیه های طلایی برای انتخاب رشته  و رسیدن به شغل دلخواه
  • و ...

همچنین بخوانید:

نظر برخی از خریداران این راهنما...

مشاوره شغلی و تحصیلی مناسب

تانیا : با سلام . خیلی پکیج خوبی بود بسیار مفید و کاربردی . از بسیاری از مشاورها بهتر بود. با تشکر از شما

نازنین : سلام. نتیجه های کنکور اومد و من یادم نرفته که شما چقدر به من کمک کردید. راهنمای گام به گام انتخاب شغل و رشته شما دریچه تازه ای به روی من باز کرد و خیلی به دردم خورد. ممنونم

علی :کار جالبی بود . به جرأت میتونم بگم نسبت به قیمتش از خیلی از مشاوره های انتخاب رشته بهتر بود. موفق باشید

یک مادر: از ما که گذشت... برای پسرم خریداری کردم تا مثل من رشته ای رو که دوست نداره چشم بسته انتخاب نکنه...

مصطفی : مفید بود. به نظرم با توجه به هزینه های مشاوره کنکور و انتخاب رشته قیمتش هم مناسب است. از شما کمال تشکر را دارم.

فرهاد: من سال دهم تقریبا به اجبار اطرافیان رشته تجربی رفته بودم. ولی خودم ته دلم حس می کردم که دارم راه اشتباهی را می روم. تصمیم گرفتم از یک روش اصولی مطمئن بشوم تا بتوانم خانواده و اطرافیان را هم قانع کنم. این محصول را تهیه کردم و به نتایج جالبی رسیدم. الان توی رشته انسانی رفتم که خیلی به آن علاقه دارم امسال هم کنکور دارم مطمئنم موفق می شوم. ممنون از شما به خاطر کمک بزرگی که به من کردید...

سمانه: به نظر من این راهنما تونست یه جهت توی زندگی به من بده. برای من همین کافی و ارزشمتد بود که مسیر و جهت درست رو پیدا کردم. سپاس

کیمیا : به نظرمن دیدگاه درست از روش درست مهمتره. ارزش این کتاب به نگاه جدیدی هست که به آدم میده. من از اون دست آدمایی هستم که اگه جهت حرکت رو بهم بگن خودم میتونم راه درست رو پیدا کنم

ماهان: سلام. خیلی خوب بود. من که راضی بودم… واقعاً از این که توی این عرصه ها یکی جرأت ورود پیدا کرده جای تبریک و تقدیر داره. همه فقط کلی گویی بلدن تا اونجایی که به زحمت نیفتن ولی کار شما جدید بود. فقط اگه ممکنه برای گروههای تخصصی مثل علوم پزشکی یا فنی مهندسی و… مثالهای اختصاصی بیشتری بذارید تا کاربردی تر بشه. باز هم ممنون.

آقای عزیز: سلام. همیشه برای کمّی کردن این شاخصها دنبال یه راه حل بودم. خیلی خوب بود. به نظر من که ابتکار جالبی بود.

پیروز: با سلام فایل خوبی بود. به نظرم خیلی کمک کننده است. ولی به نظرم واقعا به نتیجه رسیدن و داشتن یک انتخاب درست خیلی کار پیچیده و زمانبری است.

منبع: مسیر ایرانی